Gyakori kérdések

  • Mit nyújt a TAXIMOST szolgáltatás?

    A TAXIMOST egy olyan ingyenes okostelefonon és Facebook-on működő alkalmazás, illetve internetes honlap, amely taxitársaságok és fuvarközvetítő cégek szolgáltatásait gyűjti össze, jelenleg Budapesten és néhány nagyobb városban, majd később az ország egész területén. A mobilról működő szolgáltatás segítségével ingyenesen, telefon hívás nélkül rendelheted meg a taxidat az általad kiválasztott, szerződött partnerünktől, aki a megrendelésedről elektronikus értesítést kap. Ezt követően a taxi kimegy a megadott címre. A megrendelés sikeréről a TAXIMOST SMS-ben vagy e-mailben értesít. A taxitársaságok elérhetőségét a rendeléskor megadjuk.

  • Kell-e fizetnem a TAXIMOST szolgáltatásaiért?

    A TAXIMOST teljesen ingyenes, azonban okostelefonról való használata hívás- illetve internet-előfizetési díjterheléssel járhat.

  • Milyen adatokat kell megadnom a regisztráció során?

    A regisztrációhoz az alábbi adatok megadása szükséges: név, e-mail cím, telefonszám, jelszó. A Google és Facebook fiókkal bejelentkezőknek nem kell megadni e-mail címet és jelszót. A TAXIMOST okostelefonon ellenőrzi a megadott telefonszám, ill. webes rendelés esetén az e-mail cím valódiságát.

  • Hogyan tudok rendelni?

    Rendelést csak regisztrált felhasználó adhat fel. A rendelés során kötelező adat a fuvarfelvétel helye és a taxitársaság megjelölése. Amennyiben nem kerül más időpont megadásra, az azonnali megrendelésnek számít, ill. amennyiben az utas neve nem kerül megadásra, akkor a felhasználó saját maga a megrendelő. A rendelés nagyon egyszerű, és néhány kattintás után a rendelés befut a diszpécserközpontba. iPhone és Android készülékek egyaránt alkalmasak a rendelés feladására.

  • Hogyan érhetem el a taxitársaságot, amitől fuvart rendeltem?

    A társaság telefonszámát a megrendelés feladása után továbbítjuk a megrendelést visszaigazoló e-mailben és/vagy sms-ben. Ezek az adatok mind a weben, mind mobilon megtalálhatóak a "Megrendelés megtekintése" oldalon ill. a főoldal "Utolsó megrendelés" részén. Okostelefonról a taxitársaság probléma esetén egy gombnyomással felhívható.

  • Mikor érkezik a taxim?

    A taxi leghamarabb a megrendelés visszaigazolásáról szóló e-mailben és/vagy sms-ben feltűntetett kiérkezési időn belül érkezik meg a megadott rendelési címre, a kiérkezési időt a megrendelés visszaigazolásától érdemes számítani. Előrendelés esetén a megrendelésben megadott időpont a kiérkezés időpontja! Azonban, mivel a TAXIMOST csak közvetíti a rendelést a kiválasztott taxitársaság felé, nem tudunk felelősséget vállalni a pontos érkezésért, illetve a késedelemért.

  • Hogyan tudom az extra igényeimet jelezni?

    Ezeket (előrendelés esetén az utazás időpontja, utasok száma, autók száma, mérete, típusa, bankkártyás fizetés, állatok, dohányzás, csomagok stb.) külön oldalon ("Megrendelés részletei") kell jelezni, mind okostelefonon, mind a weboldalon! Amennyiben ezek az adatok nem kerülnek megadásra, a rendszer a megrendelést az alapértelmezett adatokkal küldi el.

  • Van-e lehetőségem útvonaltervezésre és/vagy árbecslésre a rendelés során?

    Ha úticélodat is megadod a megrendelés során, lehetőség van útvonaltervezésre és a fuvardíj megbecslésére kiválasztott útvonal és a kiválasztott társaság tarifái alapján. A fuvardíjat a távolságon kívül egyéb tényezők is befolyásolhatják (dugó, várakozási díj stb.), így azok csak irányadó jellegűek. Az útvonaltervet a Google Maps autós útvonaltervezőjével készítettük.

  • Nem kaptam visszaigazoló e-mailt/SMS-t a megrendelésemről. Mi a teendő?

    Ha feladtad a megrendelést, akkor azt biztosan továbbítottuk. A kiküldés után a megrendelés kvázi azonnal megérkezik a kiválasztott taxitársasághoz (másodpercek alatt). Ezt a taxitársaság vagy elfogadja (ebben az esetben elektronikusan vissza kell igazolnia felénk, amely visszaigazolást a TAXIMOST emailben és/vagy SMS-ben továbbítja feléd) vagy elutasítja (ebben az esetben email-ben szintén értesítést kapsz). Utóbbi esetben egy másik szerződött társaságunktól kell rendelned, mert a kiválasztott társaság nem tudja vállalni a fuvart. Amennyiben a taxitársaság elvárható időn belül nem jelez vissza, úgy az elutasításnak minősül, melyről értesítünk. A megrendelés feladásáról úgy győződhetsz meg minden kétséget kizáróan, hogy megnézed a főoldalon az "Utolsó megrendelés" részt. Okostelefonon a megrendelés megtekintése oldalon a „frissítés” gomb megnyomásával megnézheted, hogy történt-e változás a megrendelés állapotával kapcsolatban.
    A TaxiMost rendszer felépítésének köszönhetően az értesítés elmaradása szinte kizárt, kivéve, ha az általad választott társaság nem reagál a megrendelésedre (ekkor azonban a reakció elmaradásáról mi értesítünk), vagy ha a TAXIMOST működéséhez nélkülözhetetlen szolgáltatások valamelyikében kimaradás lép fel (internet, áramszolgáltatás, mobilhálózat, mobilinternet, Google Maps stb.).
    Ha mégsem kapnál értesítést, fordulj az általad választott taxitársasághoz a megadott telefonszámon vagy írj nekünk a support@taximost.hu-ra.

  • Lemondhatom-e a megrendelésemet?

    A megrendelés a taxitársaság visszaigazolásáig mondható le a „visszavonás” gomb megnyomásával.

  • Mi a teendő késés esetén?

    Kérjük, a kiírt kiérkezési időt 5-10 perc erejéig kezeld rugalmasan! Tapasztalatból mondhatjuk, hogy rossz időjárási viszonyok esetén a késés a forgalom miatt természetes. Ennek mértéke kb. 10-20 perc. Ennél jelentősebb késés esetén a partnernek kötelessége tájékoztatni a felhasználót. Ettől függetlenül, ha felhívod az általad kiválasztott társaságot, annak diszpécsere mindig tájékoztatást ad a rendelt jármű kiérkezési ideje felől!

  • Kivel kerülök szerződéses viszonyba a megrendelés során?

    A megrendelés feladásával egy háromoldalú szerződés jön létre, amelyben Te, mint felhasználó megrendelőként, a TAXIMOST információ közvetítőként, a taxitársaság pedig fuvarozóként vesz részt. A szerződés írásban tárolt adatai megegyeznek a megrendelés adataival. A szerződéskötés nyelve magyar. A szerződés/megrendelés adatai bármikor megtekinthetők visszamenőleg is az Előző megrendelések oldalon.

  • Hol tudok reklamálni?

    Több módon tudsz reklamálni. Módodban áll közvetlenül az általad választott taxitársaságnál bejelentést tenni a megadott telefonszámon vagy e-mail címen, illetve írhatsz nekünk is a support@taximost.hu email címre. Technikai probléma esetén a TAXIMOST 24 órán belül reagál.

  • Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?

    Ha elfelejtetted jelszavadat, akkor a weboldal nyitó képernyőjének jobb oldalán kattints az "Elfelejtettem a jelszavam" linkre. Itt add meg az e-mail címedet, ahova elküldünk egy jelszóváltó kódot, amelynek segítségével meg tudod változtatni a jelszavadat!